* KÖYE GELDİK YAĞMUR DİNDİ*




Hepimiz için gurur verici bir olaya imza atmış bulunan 12 dev adamı kutlamak boynumuzun borcu !...Bu çocuklar kesinlikle çok iyi bir iş başardılar ve sesimizi bütün dünyaya duyurdular.Gönül isterdi ki Amerika’yı da yenelim kupa bizim olsun ve tarihin yıllarca yazacağı bir birinciliğimiz olsun .Yine de sağlık olsun(ne kadar çok olsun kullandım ya:D)
Turnuvanın başından itibaren iyi bir şeyler yapacağımızı biliyordum ama bu kadarını tahmin etmiyordum. Gerçekten bize böyle bir mutluluğu yaşattıkları için onlara kendi adımıza çok teşekkür ediyoruz.
Gerçekten tam bir takım olarak yarıştık. Her oyuncumuz bir şekilde skora ya da oyunun gidişatına katkı yaptı. Her şeyden önce inancımız ve kararlılığımız müthişti. Sırbistan maçını bu kadar kötü oynayıp yenebilmenin başka bir açıklaması yoktur herhalde:D
Ben kesinlikle Amerika’yı yenebileceğimizi düşünenlerdendim ki yenebilirdik de .Ama benim gözlemlediğim kadarıyla oyuncularımızın üstünde çok büyük bir baskı ve stres vardı .(özellikle Ersan İlyasova maça bir türlü adapte olamadı Sırbistan maçında da aynı şekilde hiç sayısı yok).İlk periyottaki Hidayet ‘in ufak sakatlığı, hakemlerin anlaşamamazlığı , baş hakemin sadece maçı izlemeye gelmesi ,top çalmamız ama bir tülü bunları değerlendiremeyişimiz, tam 4 kere belki de daha fazla 24 saniyeyi kullanamamamız, Ersan’ın sayısız oynaması(2 ,3 sayı atmıştı galba),hucümdaki şanssızlıklarımız bla bla gibi bir çok faktör yüzünden aslında bence yenebileceğimiz ve o gün hiçte iyi oynamayan abd b takımına yenildik.
İşte ben en çok şuna üzüldüm ki ABD hak etmiyordu kupayı Litvanya kazansaydı nu kadar içime oturmazdı emin olun :D
Her neyse inşallah seneye Avrupa şampiyonluğu için iyi bir şeyler yaparız. Bu takım çok önemli bir kapıyı araladı ,umarım bunun kapanmasına izin vermeden basketbolumuza gereken önemi vererek ileride muhteşem başarılar elde edebiliriz.
Sağlıcakla:D



1 Response to * KÖYE GELDİK YAĞMUR DİNDİ*

  1. Basketbol seyredilirken en fazla keyif alınan adrenalin seviyesinin hep yükseklerden inmediği harikulade bir spor. Ve turnuvanın Türkiye de olması ve takımın bu denli güzel oynaması her anı daha da bir renklendirdi. Umarım futboldaki ilginin bir nebzesi basketbola da gösterilir artık. Salt futbol ön planda olmaz böyle.

Yorum Gönder