HER WHISPER IS THE LUCIFER!!! :)





Hiç düşünür müydünüz Shinee ‘in buralara kadar gelebileceğini? Ama oldu ,Sm Entertainment yeni bir dbsk akımı mı yaratmaya çalışıyor bilinmez ama bu çocukların yetenekleri olduğu kesin .)




Zaten şu Kore müzik sektöründeki dans işini çok seviyorum. Aynı anda hem dans edip hem de şarkı söylemek herkesin harcı değil; fakat Kore’de bu tam tersi, dans etmeyene ekmek parası yok:D Sanki bütün Korelilerin doğuştan dans yetenekleri var. Kore’deki şirketler grup üyelerini çok küçük yaşlarda eğitmeye başlıyor ve piyasaya sürüyor( yani insan kendi yaşıtı ve küçük yaşta eğlence sektöründe kendine yer etmiş kişileri görünce kıskanıyor doğrusu.D) .Açıkçası benim hala çok küçük yaşlarda bu ışıltılı dünyayla tanışan kişilerle ilgili şüpheleri mvar .Bazen bunun çeşitli nedenlerden ötürü iyi ya da kötü olabileceğini düşünüyorum.Örneğin aşırı ilgi çeşitli psikolojik sorunlara neden olabilir, o kişiler bu kadar ilgiyi kaldıramayabilir,değil mi? Bizim ülkemizde çok yaşanan sorunlardan bir tanesidir ,ben Kore’de de bunun çok farklı olduğunu düşünmüyorum .Özellikle eğlence sektöründeki idoller genç nesil için birer tapılası varlık durumunda yani çok seviliyor, sayılıyorlar.)


Tekrar Shinee ye dönecek olursak:D ; bu grubu başından beri takip ettiğim için açıkçası şu an oldukları konumdan dolayı onlarla gerçekten gurur duyuyorum . Her seferinde yeni bir imajla sahneye çıkıp ,bunu da herkese benimsetiyorlar(tabi bunu daha çok Kore ve Asya için söylüyorum).Son çıkış parçaları Lucifer şu an herkesin dilindedir herhalde.) Gerek dansları ,gerek şarkı sözleri ve ya müziği olsun gerçekten iyi bir iş başarmışlar. Tabi arklarındaki Sm Entertainment’ i unutmamak lazım (kendilerini dbsk ya yaptıklarından ötürü pek sevmesem de).



Şu Lucifer konusunda : en son Minho konusunda (ses açısından) bazı şüphelerim vardı ;ama yaptığı süper rap ile bunları yok etti :D canlı performansı da bir o kadar iyi ,grubun en küçüğü Tae min bence sesini ve dansını kanıtladı (zaten onun dans yeteneği yeter:D).Onew,Key ve jong hyun un sesleri zaten apayrı nitelikte ,hepsi birbirini tamamlıyor. Umarım böyle başarılı işler yapmaya devam ederler,biz de izleriz. Gerçekten Shinee sevdiğim ve takip ettiğim gruplar arasında ön sıralarda ,face te bi drup vardı Shinee Türkiye’ye gelsin diye ,kim bilir belki o gün çok uzak değildir(tamam daha fazla abartmıyorum az kalsın yalvaracaktım shinee ne olur gel falan diye o kadar da değil canım.))

0 Response to HER WHISPER IS THE LUCIFER!!! :)

Yorum Gönder