DİZİ ŞENLİĞİ VAR!!!


MY GIRLFRIEND IS GUMIHO!
PLAYFULL KISS
LOVE SONG

SUNGKYUNKWAN SCANDAL
RUNAWAY


Ben buna ancak yaşasın derim! :) Belki haberiniz vardır, bu yıl Kore dizileri açısından çok verimli geçecek, Allah korusun, umarım hiçbir dizi aksamaz! :-o

Bir yanda Kore müzik sektörüne geri dönen , hızını alamayıp dizi çekimlerine başlayan Kore’nin popstarı Bi Rain diğer yanda ise Boys Over Flowers dizisiyle ününe ün katan Kim Hyun Joong (irie kun ya da zi shu:D) . Her ne kadar kim hyun joong’un ve Jung So Min’in bu rollerin altından pek kalkamayacaklarını düşünsem de ,Korelilerin romantik komedi de nasıl işler yaptığını hepimiz biliyoruz ,onların üstüne tanımam ve umarım beni yanıltırlar.) eee ne de olsa İtazura Na Kiss gibi kapı bir manga var ortada…

Gumiho, bu dizinin gerçekten çok farklı bir konusu var ; Shin Min Ah ‘ın 500 yıl sonra hapsedildiği yerden yanlışlıkla ortaya çıkarılan ve kız kılığına dönüşen bir tilki olduğunu söylesem heralde inanmazsanız:D:D tamam daha fazla zorlamayacağım bu ara da unutmadan onu yanlışlıkla ortaya çıkaran kişi ise Lee Sung gi..)

Love Song, bu dizi benim için önemli çünkü ilk başta içinde Yoon Eun Hye var:D ama üzücü bir haber aldık eun hye nin yanında oynaması düşünülen aktör Park Yong Ha kendi apartmanında ölü bulunmuş (mekanı cennet olsun) yapımcılar yeni bir oyuncu arayışı içindelermiş ne diyelim inşallah bulurlar ..

Ve Sungkyunkwan Scandal!! Bu diziyle ilgili yakında ayrı bir tanıtım yazısı yazacağız ama gerçekten şu ana kadar bütün izlediğiniz meşhur Kore dizilerini düşünün , adamlar resmen hepsini birleştirip bize bir ziyafet sunmuşlar:D:D Kore ‘yi seviyorum ve doğruyu söylemek gerekirse yayınlanamsı için en çok sabırsızlandığım dizi bu:D

2 Response to DİZİ ŞENLİĞİ VAR!!!

  1. cici_ylda says:

    İtazura Na Kiss dizisinin korecesinin çekimleri eylül ayında gösterime girecekmiş maalesef ben izleyemiyeceğim ama çok merak ettiğim bir dizi. ayrıca bu dizinin devamı çekilmişti çok merak ediyorum korede de devamı çekilcek mi :S başroldeki kız bad guy dizisindeki kız sanırım bu sebeple acuk hayal kırıklığı yaşadım. http://www.viikii.net/channels/goto/playfulkiss

    buradan izleyebilirsiniz. bende çok izlemek isterdim umarım sitenizde yazarsınız bununla ilgili haberlerde bende takip edebilirim

  2. evet canım tayvan versiyonunun devamı vardı fakat onlar diziyi manganın bitiş yerinde özüne sadık kalarak bırakmışlardı .ama kore versiyonunda kendileri güzel bi son yapcaklarmış korea's style ,gerçi kore dizilerinin sonu pek beklendiği gibi çıkmıyo olsa da herlda güzel olur bu arda 2. seznonun çekilceğini sanmıorum dizi 20 bölüm ve bilirsn koreliler dozunda bırakırlar bu konuda:D bu arada sitemizin ilk yorumu teşekkür edrz:D

Yorum Gönder